Uuden vuoden alku on ihana, silloin voi aina ikään kuin aloittaa puhtaalta pöydältä.

Kaikki edellisen vuoden epäonnistumiset olen lakaissut maton alle, ja röyhistelen rintaani ajatellessani kuinka hyväksi ihmiseksi tulenkaan muuttumaan tulevana vuonna.

 

Tavoilleni uskollisena olen päättänyt laihtua tänä vuonna taas ne kymmenen ylimääräistä kiloa. Tätä silmällä pitäen söinkin loppuvuonna varastoon suuret määrät suklaata ja muita herkkuja, jotta olisi sitten kunnolla mistä pudottaa.

Tähän lupaukseen liitty saumattomasti liikunnan lisääminen, jonka marraskuun pimeydestä lähtien taas olen vähentänyt minimiin (lue: nollaan), jotta lisääminen helpottuisi.

Olen myös päättänyt vähentää roinaa nurkista. Tätäkin päätöstä olen testannut jo muutamana aiempanakin vuonna, joten kokemusta on, joskin myös roinaa.

Tänä vuonna päätin vauhdittaa tavaran minimoimista pitämällä "älä osta mitään" – tammikuun. Tähän toki muutama lievennys, eli ruokaa (jota ei siis tarvita paljoa, koska laihdutan), pakolliset hygieniatuotteet , lääkket yms. joita ilman ei voi oman tai ympäristön terveyden takia olla.

Lisäksi sallin itselleni kirpputorilla käynnit, koska kirppisvierotukseen ei vielä ole saatavilla laastareita tai purukumeja, mutta sieltäkin pyrin ostamaan vain ihan parhaat ja vastustamattomimmat löydöt.

Tässä nämä tärkeimmät lupaukset tälle vuodelle, joten nyt vaan hihat rullalle ja hommiin!

Blogin alkuun